Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Mar 2024 12:21:56 +0200

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/02641 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Kopli küla, Küünisaare tänav// Linnu tee 
18// 22// T4// Piiri tänav, Harju maakond, Rae vald, Kopli küla, Küünisaare 
tänav, Harju maakond, Rae vald, Kopli küla, Küünisaare tänav// Piiri tänav, 
Harju maakond, Rae vald, Kopli küla, Kaare tänav// Küünisaare tänav// Linnu 
tee T4// Piiri tänav (Tee, Sademeveekanalisatsioon, Tänavavalgustus, 
Sidekanalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26920083>  (menetlus nr: 
420525), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (MAIRIKA MARIST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister